Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מנות צפרה / אושרה ייצוגית: "צפרה" הגישה חזיר במקום עגל / במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף .

בהזמנת פיקאפ ממסעדת צפרה תל אביב יפו תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס. שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות . צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. מנה קטנה ומנה גדולה במחיר המנה הגדולה. אמנם טעימות, אבל יש תחושה שממש מתקמצנים על האוכל .

צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. ת×'שיל ×
ת×'שיל ×"×' ×'רוט×' חר×"ל â€" טוניס שולחן from matanchoufan.com
שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות . מנה קטנה ומנה גדולה במחיר המנה הגדולה. גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת. בהזמנת פיקאפ ממסעדת צפרה תל אביב יפו תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס. אמנם טעימות, אבל יש תחושה שממש מתקמצנים על האוכל . בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר. אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות . על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם.

מנות טעימות אבל מאד קטנות.

שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות . גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת. צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. אמנם טעימות, אבל יש תחושה שממש מתקמצנים על האוכל . בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר. כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . מנה קטנה ומנה גדולה במחיר המנה הגדולה. מנות טעימות אבל מאד קטנות. צפרה מאמינה בחקלאות בת קיימא, .

שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות . מנה קטנה ומנה גדולה במחיר המנה הגדולה. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. צפרה מאמינה בחקלאות בת קיימא, . אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות .

צפרה מאמינה בחקלאות בת קיימא, . ×
×"שפים ק×'עו: 20 ×"מסע×"ות ×"טו×'ות ×'ישראל 2017 from img.mako.co.il
שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות . אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות . מנה קטנה ומנה גדולה במחיר המנה הגדולה. אמנם טעימות, אבל יש תחושה שממש מתקמצנים על האוכל . במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר. כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם.

בהזמנת פיקאפ ממסעדת צפרה תל אביב יפו תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס.

בהזמנת פיקאפ ממסעדת צפרה תל אביב יפו תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס. אמנם טעימות, אבל יש תחושה שממש מתקמצנים על האוכל . בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר. כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית. על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות . שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות . מנות טעימות אבל מאד קטנות. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. מנה קטנה ומנה גדולה במחיר המנה הגדולה. גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת.

במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. צפרה מאמינה בחקלאות בת קיימא, . על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. מנות טעימות אבל מאד קטנות.

אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות . ×
×"שפים ק×'עו: 20 ×"מסע×"ות ×"טו×'ות ×'ישראל from img.mako.co.il
כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. בהזמנת פיקאפ ממסעדת צפרה תל אביב יפו תוכלו ליהנות ממגוון הנחות תן ביס. מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית. על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. מנה קטנה ומנה גדולה במחיר המנה הגדולה. גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת. מנות טעימות אבל מאד קטנות. בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר.

צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה.

מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות . גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת. על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. אמנם טעימות, אבל יש תחושה שממש מתקמצנים על האוכל . צפרה מאמינה בחקלאות בת קיימא, . שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות . מנות טעימות אבל מאד קטנות. במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. מנה קטנה ומנה גדולה במחיר המנה הגדולה.

מנות צפרה / אושר×" ייצו×'ית: "צפר×"" ×"×'יש×" חזיר ×'מקום ×¢×'ל / במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף .. גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת. שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות . על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות .

צפרה מאמינה בחקלאות בת קיימא,  צפרה. מנה קטנה ומנה גדולה במחיר המנה הגדולה.